HTML

diplomás bulizós autó

a diplomás bulizós autó blogja

Friss topikok

Címkék

Archívum

Tömegember. Bulizósfiatal. Diplomás autó.

2011.09.20. 00:48 Soson2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://endike.blog.hu/api/trackback/id/tr783239932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Czimby 2011.11.18. 14:42:07

A blog többi része nem is érhető már el?

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2011.12.11. 18:39:46

@Czimby: ez már nem az én blogom. valaki lecsapott a felszabaduló címre. valamelyik "rajongóm". :)

természetesen én ilyen csöcsös oldalt nem csinálnék

a címet direkt szabadítottam fel, hogy valaki lecsaphasson rá, azaz támadási felületet biztosítottam neki

remélem, hogy ezáltal elkezd terjedni hogy én egy ilyen csöcsös oldal készítője vagyok, és ezáltal méginkább megútál engem mindenki

Archenemy 2011.12.12. 22:32:36

Én azt a dínós-kislánysírós részt nem értem.
süti beállítások módosítása